Support #12856

[SCP ID :##6191##] : ADUAN AGROKEY TIDAK MESRA PELANGGAN - Invalid Challenge Response Code

Added by Zahir Abd Latif over 2 years ago.

Status:New - Begin Life CycleStart date:March 14, 2022
Priority:NormalDue date:
Assignee:Siti Balqis Othman% Done:

0%

Category:BIBSpent time:-
Target version:-

Description

Hi,
Kindly attend below request:-

Pelanggan telah menghubungi contact centre pada 09/03/2022 untuk membuat aduan ketidak puasan hati beliau dengan penggunaan 'Agrokey' bagi urusan transaksi pindahan ke bank luar (Duitnow/IBG)

Pelanggan memaklumkan beliau sering menghubungi Pusat Panggilan Agrobank untuk mendapatkan bantuan berkenaan dengan pindahan transaksi menggunakan Agrokey

Pelanggan mempersoalkan penggunaan Agrokey yang tidak mesra pengguna dan menyusahkan beliau yang sering kali menerima error yang sama daripada Agrokey seperti 'Invalid OTP', 'Invalid Challenge Response Code' dan sebagainya.

Pelanggan memaklumkan setiap kali beliau membuat 5 transaski berturut, hanya 2 transaksi sahaja yang berjaya manakala transaksi selebihnya tidak berjaya.

Pelanggan mengetahui cara pengaktifan Agrokey yang baharu. Walaubagaimanapun, beliau berasa kesal kerana perlu mengulangi cara pengaktifan semula agrokey berulang kali setiap kali mengahadapi masalah yang sama.

Oleh yang demikian, pelanggan menghubungi pihak contact center untuk membuka aduan supaya pihak Agrobank dapat menaik taraf sistem dan memudahkan pelanggan untuk membuat transaksi perbankan internet dengan mudah.

Maklumat pelanggan:

Nama pengadu : SEBREY JEN BIN SOMPIT

Nama syarikat : KOPERASI PENANAM SAWIT MAMPAN DAERAH KEN

No IC. : 890128125847

ID No. : S41237

Nombor telefon : 60135407378

other company that face same issue:

MADRASAH TAHFIZ AL-AZIZ

AGROAGENT-AGENT BANKING

mobile token status below:

i)paired

ii)phone - date/time setting auto

Also available in: Atom PDF